fail Telenor fail!

messymessymessymessymessymessymessymessy...
get the picture?
messy!

VAD FASEN!?!?
Tjejen jag snackade med i slutet på juni berättade att det inte var några problem att lägga mobila bredbands- och mobiltelefonabbonemangen vilande ett år medan jag var iväg, även med bindningstid kvar. Men nu när jag ringer och ska göra det - med eh.. räknar på fingrarna.. onsdag torsdag fredag.. 3!! dagar tills det är helg och jag ÅKER - får jag veta att det inte går pga bindningstiden. FFFFFFFFFug.
Kommer behöva lösa ut min dator på den resterande tiden - kännbart nog. Och leta upp en eller två kreditvärdiga människor som vill ha nya/nytt abbonnemang.
Eller betala totalt oanvändbara grejer varje månad.

Hade varit betydligt lugnare om jag bara hade vetat det här i juni med gott om tid att hitta någon.

Lovely.
ÄR du en sån där bra och fin människa, som vill ha nya (SKITBRA!) abbonnemang hos Telenor - LET ME KNOW ASAP! Eller om du känner någon.

Som sagt.
3 dagar.
Djup suck.

Kommentarer
Postat av: tyraelvira

sv; ja men eller hur! glad blir man.

2011-08-30 @ 15:46:08
URL: http://tyrae
Postat av: Olivia

Men indeed att man blir!

som tur är blev jag pepp som en tok av att få en dag till på mig med lägenheten pga ett litet missförstånd med lägenheten.

för att citera Malmö-legenden: Det löser sig.

2011-08-30 @ 16:24:18
URL: http://sydneyview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0