out with the old - in with the new

(src: unknown/googlesearch)
(src: unknown/googlesearch)

it does not do.

Ut med gammalt damm och skräp jag inte vill ha i mitt liv längre!
Bort med allt onödigt skit man samlat på sig genom åren!
Väck med kvitton, tidningar, kläder jag aldrig har på mig, sommarromanser och förvirrade funderingar!
Är som att sista pusselbiten på allt blev lagd idag när jag en gång för alla fick ett ordentligt svar i just en specifik fråga - och nu kan jag äntligen se hela motivet.

Även om det inte var exakt vad jag ville, så kanske det var meningen? Något att fundera lite på. Eller äh förresten. Spelar det någon roll? Behöver man veta allt hela tiden?

Det här är verkligen den sköna nystarten jag ville ha, behövde och bad om i våras.
En lång väg indeed, men det är en bok fullt med både goda minnen och hårda läxor som jag stänger igen och marken känns stadig. :)

Uppenbart nu att det är ett nytt kapitel på g. Och det luktar ljuvligt av oskriven bok med blanka sidor, knakande oöppnad i ryggen.

-clicking mental like button here-


Kommentarer
Postat av: sandra

Trycker den mentala gilla knappeeeen! =)

Ses om ett par timmar kompis!

2011-08-28 @ 12:29:03
URL: http://ipkiz.blogspot.com
Postat av: Malin

Är det DIN tatuering Olivia? :)

2011-08-30 @ 10:48:46
Postat av: Olivia

:) heja Sandra!!

Nope Malin - bara ett internät-fynd.. Men går i tankar på en sån där bläckgrej. Will keep you posted ;)

2011-08-30 @ 12:11:55
URL: http://sydneyview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0