slowly falling in love


with Sydney. it’s people. it’s pulse.
and the promises of the year to come
have a bucket full of anticipation in my stomach
and I feel like I am the queen of the wooorld with Leo on the cruiseship!

Anything and everything is possible!

 

Nej, det har inte med daten jag blev utbjuden på att göra. :)
Jag är bara så hög på att träffa så många härliga människor på Café Svensson ikväll! Förkylning och sunk idag till trots. Åh vad det känns som ett bra år det här.

Kristina och jag har pratat mycket om det, att vi båda redan känner så stort inför den här staden. Vem vet, vi kanske blir det första volontärparet som flyttar hit på heltid efteråt... ;) 
Förstår inte alls vad du snackat om Aia, när du sa att den inte var så mycket att ha. Den är FANTASTISK! :D

src: google

Kommentarer
Postat av: Aia

:D Jadu, har jag sagt att Sydney inte var så mycket att ha? When? men.. what.. måste varit i ett sinneströttdeppigförvirrat tillstånd. Eller så var det bara för att den dära Bush var där och stängde av halva stan de få dagar då jag var där. Nåt toppmöte tydligen... Jag fick inte ens komma i närheten av Operahuset! hmpf.. Inte bra att reta upp en arkitektstuderande på det sättet...



Du kanske får skriva om vår Fyren låt lite inför ditt år. "This year is a good year, you can feel it in your bones!" Men du, glöm inte att Göteborg också är fint och bra. Nästa år tycker jag du får befinna dig lite närmre mig va. ;)

2011-09-14 @ 16:57:51
Postat av: Olivia

Äh, du kan ha sagt att du inte var så imponerad, och att du gillade Melbourne bättre..

Ska undersöka vad jag själv tänker i helgen, då vi åker dit.

Bush - SMUSH.. :) Vill u så kan jag ta lite närgångna bilder på det vid tillfälle? :)



Närå, kommer ihåg gbg.. det låg norrut härifrån va?..;)

Mysigt o mysisigt har jag hört.

Något nytt på Kenya-fronten?



This years a good year - I can feel it in my bones!!... tralalala

2011-09-15 @ 10:04:00
URL: http://sydneyview.blogg.se/
Postat av: Aia

Nå, vad tycker du om Melbourne? Dags för en ny loggpost kanske om dina äventyr i södra Oz. Hann du med ett besök i St Kilda? Vilken stad vinner i din match Sydney-Melbourne? Pictures! Med dig i dem gärna. ;)

2011-09-20 @ 08:13:34
Postat av: Sanna

Härligt att du trivs!!! :-)

2011-09-21 @ 21:55:00
Postat av: sandra

mer om daten ;)

2011-09-26 @ 15:13:02
URL: http://ipkiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0