sydney streets

monday walk - from evening into night in the Sydney lights

lite suddigt med mobilens kamera... de ser helt enkelt bättre ut när man kollar i mobilskärmsformat you know...

Och fasen om jag inte faktiskt redan har fått en date. Kid you not.

Vet inte om det är försyn och en högre tanke med ’et, riktigt skaka-på-huvudet-freaking-kul-slump, eller helt enkelt så de opererar här nere…

Första fredagen överhuvudtaget, första utgången vi nästan är för trötta för, första stället vi nästan gick förbi, första killarna vi ser som råkar äga dansgolvet, råkar bli de vi senare på natten hoppar loss på samma golv med, som ber om våra tfnnummer, och som nu då…
Kunde dock inte eftersom vi ska till Melbourne i helgen med svenska kyrkan i sydneys präst Katja Lin... Yey!

Kul när det händer saker.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är inte ett dugg förvånad, you hottie ;)Fler CK till folket!

Härlig känsla man får av bilderna, jag hoppas att du har hittat den också. Have a fabulous time in Melbourne! Bamsekramar <3



2011-09-14 @ 09:30:47
Postat av: Patrik(putte)Carlsson

Hello.Allt väl med dig hoopas jag.Fina bilder.Verkar vara en trevlig&fin stad d där.Här hemma är vädret som vanligt,sol,regn o sol men hyfsat varmt fortfarande.Ska följa din blogg så mycket jag hinner så man få ser hur ditt liv på andra sidan jorden är.Ha det så jättebra nu&sköt om dig väl.Kram/patrik

2011-09-14 @ 19:15:47
Postat av: Johannes

Ser grymt ut! Trevligt med lite bilder. Ser fram emot att se lite från lägeheten!

Kramar från andra sidan jorden!

2011-09-14 @ 21:18:17
Postat av: Olivia

Är grymt här... Sån storstadskänsla, hade ingen aning om att jag skulle gilla den såpass mkt ändå. :)

Jättekul att läsa lite från er! Kramar!!

2011-09-15 @ 10:09:05
URL: http://sydneyview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0